Söndag 18 september 2011

Ska börja detta inlägg med 2 stora GRATTIS till världens bästa mamma och min fina vän Mikkan då båda fyller år igår! =) Igår hade hade vi ju middag hemma för mamma och sen åkte jag in till stan och mötte upp Cissi och Marcello för att dra till Snaps, där satt Mikkan och några av henens vänner för att fira att hon snart fyllde år! Mikkan och jag hade inte setts på säkert 6 månader så det var ett käärt återseende, vi och Cissi satt och skrattade som galningar åt alla våra minnen! Vi har känt varandra sen högstadiet!

Vid 23-tiden så drog Cissi, Marcello och jag till Laroy för att möta upp Nadia för att dansa resten av natten! Jag har inte dansat såhär mycket på sjuukt länge, det var askul! Jag vet att jag säger att hiphop rnb inte är min typ av musik, men när jag är ute så ÄLSKAR jag det haha! Jag kan även ganska många låtar då Jayson spelar mycket äldre hiphop som jag lyssnade på är jag var yngre, sen kan jag även mycket då jag hänger med hiphopbrudarna Nadia, Kenza osv.. The music is growing on me hehe.

Vid 1-tiden kom även Humlan och Kenza till Laroy och joinade oss på dansgolvet, vi stannade allihopa tills dom stängde! Vi gick senare förbi Hells Kitchen en snabbis men vi stannade knappt en halvtimme, det var ganska skönt för shit så trött jag var! Vi kramade alla hejdå så drog Nadia, Marcello och jag tillbaka till Nack (med ett stopp på mcdonalds vid Slussen såklart). När Marcello och jag kom hem så somnade vi inom fem minuter, vi var båda helt slut!!

Jag på Snaps igår, fler bilder kmr senare!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0