Söndag 25 september 2011

Godmorgon! Guud så skönt det var att vakna upp HEMMA! Jag har sovit borta så många dagar på den senaste tiden och har då behövt starta dagen med en timme på buss och tunnelbana för att komma hem! Hur som helst, igår var Nadia och jag på middag i stan för att hon ville testa att gå ut i hennes nya kavaj (SOM HON SEN INTE ENS HADE PÅ SIG), så vi gick till en restaurang och beställde 2 bufféer och satt sen där i 1,5 timme och ÅT! 

Vi båda typ rullade därifrån i matkoma, jag hade typ kramper i magen haha! Vi åkte då till Söder i alla fall och drog in till kvarnen en stund, senare kom även Sandra, Sofia, Jossan, Cissi, Elvira och Daniel för att joina! Cissi flyttar till New York imorgon för den här terminen så vi fick säga hejdå igår, snyft!! Vi kommer typ inte ses förrän nästa sommar, tacka vet jag skype och internet i övrigt! 

Vi stannade inte så länge på Kvarnen igår då vi alla var ute i fredags, utan drog runt halv ett-tiden! Såklart hade jag då typ 2 timmar tills min buss skulle komma men som vanligt gick jag genom halva stan för att bränna tid hehe! Jag kom hem halv tre imorse och somnade ganska fort, vi drack knappt nånting igår så idag känner jag mig bara lite trött!  

En romantisk middag för två på Pong igår ;) Drog inte upp kameran förrän efterrätten,
vi var för upptagna med all mat innan haha! Vilken matkoma vi hamnade i efteråt! -.-


Nu ropar mamma att det är frukostdags, hehe precis som när jag var liten! Hörs senare ♥

Postat av: Marcello

AH! Nad's går med på en bild!! så fina <3

2011-09-25 @ 13:28:48
Postat av: Nadia

hamstrade glass och vattenmelon i kinderna, vääääldigt smickrande bild -.- jävla Börje alltså haha

2011-09-25 @ 13:42:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0