Söndag 4 september 2011

Godmorgon! =) Jag sitter här på min frukostrast på jobbet som vanligt, lite piggare än igår! Vi tog det bara lugnt igår kväll i Annas lägenhet, Nadia kom över en sväng och softade med oss också! När Nadia dragit runt 12-tiden så la Anna och jag oss på golvet och drog på en OC-skiva som hon hade kvar i sin DVD, hehe! Vi somnade sent och gick upp vid halv åtta imorse så jag borde vara mycket tröttare än vad jag är!

Så idag jobbar jag till kl 18 igen och efter det får jag se om jag åker hem eller om jag ska fika med Nadia, jag är seg efter att ha jobbat så mycket och inte kommit hem emellan! Huur som helst så hörs vi på lunchen igen, nu när jag jobbar på detta sättet så märker ni nog att det inte är en så jätteintressan vardag jag lever atm! =P 

Pussen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0