Springtur!

Tjo! Jag kom hem för ett par timmar sen men drog typ direkt ut och sprang en runda, det är ett perfekt väder för det! Jag sprang ca 6 km och det gick jättebra, South America here I come haha! Jag ska nu bara äta lunch och klä på mig innan jag drar till bussen, ska jobba stängningspass på Söder ikväll! Efter jobbet ska jag möta upp Marcello och Nadia för en spelning vi ska gå på, det blir dock inte så sent för mig då jag ska jobba dagpass imorgon! 

Har tyvärr inga bilder från igår på balkongen, hänger man med Marcello och Nadia som hatar att bli fotade så blir det inte så många bilder haha! Men jag ska nog tvinga dom ikväll, annars blir det 2 handflator och mitt face ni får se! 

Typ såhär...



=)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0