Tisdag 13 september 2011

Godmorgon! Jag vaknade upp av att Stella stod bredvid mig och ba "Tillaaaaaaaaaaan" när jag kollar upp håller hon fram en tröja som hon vill ge till mig! Haha, ett ganska nice sätt att vakna upp på, direkt efter det flög jag upp och tittade mig i nacken, det sitter ju en UNDERBAR tatuering där haha! Jag har nog börjat gå på Stellas och Marcellos nerver snart tror jag hehe. Gah, vad sjukt det känns att vakna upp med en tatuering i nacken, but I LOVE IT!! Jag har så sjukt himla nöjd och det känns helt galet att jag ÄNTLIGEN har gjort den!

Alla mina nära och kära har hört mig prata om denna i flera år, så det var verkligen på tiden! Samma sak med Kenzas tatuering, hon har pratat om den så länge och den blev också jättefin! Fler av er har frågat om hennes tatuering men hon kommer lägga upp den själv när den har läkt så det är ingen idé att ni frågar mig, det är upp till henne då det är hennes tatuering! Så, då var det sagt. Idag då, jag är faktiskt ledig (gah, måste jobbaa) och har dagen fri!

Jag ska nog hänga med storasyster Sandra, vi har inte setts på typ en vecka vilket är galet för oss! Nadia, Marcello och jag var förbi jobbet igår och då träffade jag Sandra snabbt och det var som ett återseende efter flera år typ haha, plus att min älskade Niklas kom förbi också och jag saknat dom båda! Ikväll blir det nog lite Coop-utgångar då det är löningshelg för vår del, yeaay!

Vi tre i tatueringsstudion igår när min tatuering gjordes, det känns så himla sjukt att
det är gjort! Jag är så himla lättad att jag är 100 % nöjd med den!! =)




Nu ska jag väcka Marcello så han kan titta på min nya tröja och smörja in min tatuering, its my new baby now!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0