Tisdag 20 september 2011

Godmorgon! Tror ni det blev nån bio igår eller? Marcello och jag har inte ens lyckats ha en filmkväll för vi pratar för mycket, så igår hamnade vi på Ojojoj med ett varsitt glas vin! Vi åkte dock hem till honom redan efter en timme och tittade på avsnitt efter avsnitt av Miranda Hart, det är en brittisk serie om en kvinna som har typ all otur i världen haha! Marcello har tjatat på mig så länge att jag ska se den så nu gjorde vi det and I love it!

Idag jobbar jag kvällspass så jag har hela dagen ledig, får se vad jag ska hitta på men borde försöka träffa Niklas då han flyttar tillbaka till London imorgon! =( Eftersom jag drar till Sydamerika senare i höst så kommer vi inte ses förrän nästa sommar igen, wah!

Nu måste jag dra, Stella ska till jobbet! Vi hörs senare ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0