Tisdag 6 september 2011

Morrnmorrn! Gårdagen vart inte riktigt som det var tänkt, hehe! Jag mötte upp Nadia i stan och fikade från klockan två till halv sex, under den tiden hann Dilay och Anna komma förbi också! Vi tog sedan en sväng på marknaden vid Sergels torg och köpte pannkakor med Nutella, sen drog Anna och jag på bio vilket gjorde att jag skippade träningen! Anna och jag såg filmen Försvunnen och det var så otroligt obehaglig att jag var tvungen att sova hos Anna inatt, så jag kom precis hem! 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har typ glömt bort vad man gör när man är ledig haha! Speciellt nu när jag vill jobba men det finns inga pass idag som det ser ut nu, sitter mer eller mindre och väntar på att nån från jobbet ska ringa! Hur som helst, ska jag inte jobba idag så åker jag till gymmet med Anna när hon slutat jobbet! 

Söta Dilay igår på marknaden med hennes klubba!


Fler bilder från igår kommer senare, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0