Torsdag 15 september 2011

Godmorgon! Idag är det inte vilken dag som helst för det är lööning!! =) Vad jag behövde den, jag hade typ 57 kronor kvar på mitt konto (jag la ju över mycket på sparkontot men har sedan en summa som jag har kvar att leva på varje månad)! Hur som helst, Marcello väckte mig typ nyss och sa att han behövde dra till jobbet men att jag skulle låsa innan jag drog, shit vad sent det blev igår! Nadia kom över också så vi satt på balkongen och pratade till typ tre lr halv fyra imorse!

Jag typ längtar tills jag ska jobba imorgon, jag kan inte hantera att vara ledig såhär många dagar i rad längre för jag vet typ inte vad jag ska hitta på! Jag är van vid att
vara ledig ca 1 dag i veckan och då trycka in allt på den dagen, inte fyra dagar i rad!

Mitt första provsmak av Macarons, så sjukt gott det var!!


Ost och kex-kväll, I loove it!


Nadia är fem år som äter maten på det här sättet, alltså skär upp kött i småbitar innan!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0