Torsdag 22 september 2011

Goodmorgon! Marcello och jag sitter vid frukostbordet med en varsin laptop in our faces, socialt! Igår var i alla fall vi och Elvira & Nadia på bio och såg Friends with benefits, den var exakt vad vi förväntade oss! Alla dessa amerikanska komedier fungerar på samma sätt, den enda skillnaden kan vara hur dessa två människor träffas! Sen är det alltid samma att de börjar umgås och blir kära, nåt händer så de blir osams och i slutet blir det nåt klyschigt romantiskt make up och de lever lyckliga alla sina dagar!

Jaja, vi förväntade oss det och det var ganska komiska scener ibland så vi fick skratta! Efter det åkte Elvira hem och jag följde med Nadia och Marcello till Nacka och kollade på TV, Marcello och jag somnade runt 2-3 inatt! Idag ska jag träffa bästis och luncha, vi har inte setts på några veckor så hon har ingen aning om mina senaste planer så vi har mycket att uppdatera varandra om! Yes, jag är ledig idag igen och det börjar bli både stressande och jag känner mig rastlös! Jag jobbar i alla fall hela helgen vilket känns bra, behöver jobba mycket nu inför resan!

Marcello och jag just nu, just like any other morning!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0