Torsdag 29 september 2011

Godmorgon! Jag hade ställt klockan på 08.20 imorse, jag trodde bara jag hade snoozat typ 10 minuter men när jag sedan kollade på klockan igen var den nästan 10! Jag är ju ledig idag också men tänkte försöka vrida lite på dygnet så jag kommer i säng ikväll, jag och pappa ska till St Petersburg imorgon och planet går ganska tidigt på morgonen! Jaja, jag gick inte upp halv 1 i alla fall =P 

Idag ska jag hänga med bästa Sander och så måste jag växla pengar! Innan det bör jag städa och fixa med lite tvätt här hemma, vilken LYX jag har haft denna vecka att ha varit ledig i 4 dagar i rad precis innan en tredagars weekend i St Petersburg med min pappa, dock har jag bara liite ångest av att jag måste spara mer pengar till Sydamerika!! Eller jag klarar mig bra egentligen men jag är inte van vid att vara ledig såhär mycket att jag tror det automatiskt ger mig en sån här känsla! 



Dags för frukost, vi hörs senare igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0