Torsdag 8 september 2011

Gäsp!! Det blev ingen spelning för oss igår, Marcello och Nadia bangade och ville hellre softa hemma hos Marcello! Det gjorde inget för mig, det kändes snarare skönt då jag skulle upp tidigt idag! Vi åt Stellas goda lasagne och satt sedan på ballen som vanligt & pratade i flera timmar, dock denna gång om mycket seriösare grejer än vad vi brukar göra! Det är intressant det också, vi pratade mycket politik och om kontrasten mellan U&I-länder!

Nu har jag precis vaknat i alla fall och ska snart röra mig mot jobbet, Marcello den jäveln börjar inte jobba förrän 13 idag så han sover så gott här bredvid mig! =( Jaja, pengar
pengarpengar så det är värt ändå, måste bara vakna till lite mer! Vi fastnar alltid för länge på balkongen så vi la oss inte förrän efter midnatt igen, gah! Men detta är mitt enda dagpass denna vecka så jag har gott om tid att ta igen min sömn i helgen!

Se så fint Marcello och jag sover i vardagsrummet hehe =)


Vi hörs ikväll igen när jag kommer hem, runt sjutiden! KRAM ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0