Utekväll med Kanye West

Gårdagen då.. Vilken NATT!! Det är så himla sjukt men fan vad kul vi hade! Kenza, Nadia, Humlan och jag startade på Laroy för att föra lite, sedan drog vi och mötte upp Kenzas vän Kanye West! Jag är ju inte alls insatt i hiphopvärlden så jag fattade riktigt inte hur stort det var, vi drog i alla fall och mötte upp honom i hans väns lägenhet och softade där en stund och drack lite vin! Det var bara vi och några till där och Kanye var så himla trevlig och satt typ bara med oss! 

Senare drog vi vidare först till hans hotell för att han skulle hämta nånting och sedan åkte vi vidare till Sturecompaniets viprum V! I stunden visste jag inte vart vi var någonstans, vi åkte in bakvägen genom ett garage och fick sedan gå köksingången med vakter som om-
ringade oss! När vi kom in till klubben var det SÅ mkt folk, vi fick bokstavligt talat TRYCKA oss igenom! Kanye gick först och vakterna framför honom slog bort människor för att det skulle gå att komma framåt, sen stannade Kanye upp & slussade genom Kenza, Humlan, mig och Nadia för att se att vi alla klarade oss genom ormhålet haha! 

Sedan hade den bokat något bord så vi satte oss där och då kom det såklart massa brudar med silikonpattar och försökte göra allt för att få hans uppmärksamhet! Han satt ändå bara och snackade med oss och struntade typ i dom, så sjukt soft! Vi alla dansade och sjöng som galningar då Kanyes sköna kompis tog över DJ-båset och körde sån skön hiphopmusik (hiphop RnB är utan tvekan den bästa musiken ute!!) 

Vi drog inte förrän vid 4-tiden och då gick vi och Kanye ner till garaget och hoppade in i en av bilarna för att åka tillbaka till hans hotell för att slippa allt galet folk! Först åkte vi typ en liten runda i stan för att hitta kaffe men haha, i Sthlm är ju allt stängt vid den tiden! Vi åkte sedan tillbaka till hans hotell i alla fall och satt där och pratade & drack champange, vid fem var vi så himla trötta så då följde han oss ut till hissen och kramades hejdå innan vi åkte hem till Kenza och vi somnade typ direkt! 

Kanye pratade om att vi borde komma och hälsa på honom i USA så han typ kan visa oss runt och sådär, han var så himla laid back vilket jag inte alls förväntade mig! Kenza och jag skulle ha hälsat på honom i Paris i våras men sen funkade det inte med hundvakt och mitt jobb, är glad att vi träffades här istället! Han är så himla down to earth och snäll! Tack för en helt awesome kväll, nu är jag så himla trött dock! Kenza och Humlan var uppe redan vid elva och solen lyste rakt in i ögonen på mig! Men jag drack inte så mycket igår ändå så jag höll mig typ nykter, jag ska trots allt jobba idag! 

Vi fotade knappt någonting igår av respekt mot KW, men några bilder tog jag på oss iaf!
 


Vi fick i alla fall till två bilder på Kenza & Kanye!



SJUKT rolig kväll, thanks a lot Kanye West och tack mina älskade tjejer! Nu måste jag till jobbet!

Postat av: sara

wow, ganska coolt att hänga med Kanye :)

2011-09-11 @ 23:20:43
URL: http://germanottas.devote.se
Postat av: lisa

Men sluta låsas som att detta inte är de största som hänt dig, TÖNT.

2011-09-13 @ 13:54:10
Postat av: Åsa

Lisa, men wow, avis kanske?

2011-09-14 @ 18:58:43
Postat av: Anonym

oj vilken natt:D

2011-09-14 @ 22:15:41
URL: http://candygloss.blogg.se/
Postat av: Emelie B

hahaha håller med Lisa till 100%. Hade detta varit för tre år sedan och Tokio Hotel varit inne på klubben med tre normala förorts tjejer hade du också tänkt "vafan är det där för tjejer, kunde dom inte få tag på bättre" och du hade också kämpat för att ta dig in med eller utan "silikonpattar". Och nej, jag är faktiskt inte avundsjuk. Kan alla sluta skylla på det bara för att man har andra åsikter haaaahaa.

2011-09-16 @ 14:01:58
Postat av: linnea

Haha jag tycker det är så sjukt coolt, jag hade aldrig känt igen kanye och kan knappt räkna på en hand vilka av hans låtar jag vet om, men ändå världskändis och ni hängde med han, låter som sådant man drömmer om :) jaaa jag är fett avis men unnar er det :) fan vad kul! Hade också velat även om jag och kanye inte hade haft nåt gemensamt förutom champagnedrickande, haha



jag kommenterade på en av silikontuttarnas blogg hon tyckte kanye var skön och han gillar verkligen kenza. jag trodde silikontutten också var i gänget men uppenbarligen inte, hehe :p

2011-09-18 @ 00:34:01
URL: http://linneah.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0