@ Work!

Tjo! Jag tycker så synd om Marcello, han behövde ju gå upp tidigt imorse för att jobba medan jag sov vidare i typ 3 timmar till! Sen hade jag typ misshandlat honom i min sömn också (jag sparkar och rullar runt som ett monster i sömnen, jag kmr aldrig glömma när Mika berättade om att hon haft en typ brottningsmatch med mig en natt), men jag är utvilad ivf! =P

Vid 12-tiden åkte jag hemifrån Marcello i desperat behov av att hitta någon att hänga med, det kändes så onödigt att åka hem emellan då jag ändå börjar jobba kl 16! Som tur var så hängde Sandra och James i stan så jag kunde haka på dom! Vi lunchade ihop och pratade i några timmar, nu har jag precis kommit till jobbet mätt & belåten! Ikväll ska Marcello och jag softa hemma hos mig för en gångs skull istället för att alltid vara hos honom haha!

Vi hörs sent ikväll igen när jag är hemma, puss ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0