Mot stan!


Äntligen kan jag bära mitt kors igen, efter tatueringen var jag inte tillåten att ha på mig
halsband förrän tatueringen var helt läkt!

Dags att bege  mig in till stan för att fixa vaccination & sånt med mamma inför Sydamerika,
jag skulle även svänga förbi jobbet idag men wah vad det aldrig blir av! Får fixa det imorn
(och då SKA  det göras),  dock har jag  lyckats ta mig ut på en  springrunda även idag så
något har jag gjort  bra! ;) Efter jag fixat allt det där med mamma ska jag möta upp Nadia
och hjälpa henne  bestämma om hon ska köpa skor  och jacka,  that's gonna take a loong
time haha! Hörs ikväll =)

Postat av: Anonym

Du vet väl att den inte är "helt" läkt? Eftersom du inte får bada, sola och bada bastu på 6-8 veckor..?

2011-09-30 @ 02:17:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0