@ work!

Tjoho! Idag har jag fixat klockan, hämtat mitt och pappas visum och passade även på att luncha med Anna i stan! Jag hann aldrig förbi Nacka forum då det tog för lång tid med de ärenden jag hade, så tråkigt för jag vill se hur Marcello och Stella jobbar, även smaka på maten där Stella jobbar för det ska vara grymt god mat! Jaja, jag får åka förbi en annan gång när jag är ledig eller nåt, idag lär det ändå vara kaos att vara där då Kenza och hennes gäng är där med Modelljakten!

Ikväll slutar jag som sagt vid nio och vet inte vad jag ska hitta på efteråt, jag och Marcello har sovit så lite i tre nätter i streck nu så egentligen borde jag bara åka direkt hem.. Men det känns ganska lame en fredagskväll, speciellt när jag inte måste gå upp tidigt imorgon heller! Mm, det är väldigt jobbiga problem jag har ibland alltså, GUD! ;)

Bild från i fredags, det var ganska många som blev paffa att jag bar smink! Det är
roligt att inte sminka sig så ofta för då blir det roligare när man väl ska ut eller något!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0