SANTIAGO

Hejhej! Nu befinner jag mig i Santiago, huvudstaden i Chile! Hade inte nagra hoga forvantningar pa den har staden da jag hort att det inte ar sa mycket att se, men jag tycker verkligen om den! Natti och jag har redan besokt nagra museum, atit fantastisk sushi, varit pa en hemmafest, bott pa tva hostel och gatt mil varje dag! Jag kommer blogga mer detaljerat senare nar jag lugnat ner mig mer efter att ha blivit bestulen! 

Tyvarr blir det inga bilder da jag blev bestulen pa min kamera som jag kopte for 1 manad sen, det hande en kvall pa en buss och jag ar sa less nu att jag nastan bara vill skita i att ta fler bilder.. Forst gar min Lumix kamera sonder sa jag ar utan kamera i en manad, sen koper jag antligen en ny och sa snor nagon den. Jag orkar inte!

Postat av: Bonnie

Plutt =(

Usch, folk e svin!

Tänker fortfarande ibland på att mina skitiga stringtrosor har blivit sålda till perversa gubbar över säkert hela världen, som sen sitter och runkar med dem eller något... euuhh hahah!!!!

2012-05-02 @ 23:10:53

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0