Fredag 14 december 2012

Heej på er! =) Sorry, bloggen har arit tråkig de senaste dagarna, jag jobbade igår och kom hem jättesent så det var ingen idé att skriva inlägg då.. Jag somnade även jättesent inatt för jag fastnade i min bok, men jag sa åt syrran att väcka mig kl 9 idag för jag vill inte sova bort hela dagen och hur trött jag än var så drog jag mig upp när hon gjorde det! Tog ett bad och läste min bok en halvtimme till nu på morgonen också, det är så nice att hitta en bra bok! 

Idag är jag ledig och tänkte få in lite julklappsshopping då jag fick lön idag, senare ikväll ska jag och kenza träna! Jag har inte gjort det sen i, um måndags tror jag så det är verkligen dags! 
 
Här var jag för ett år sedan idag, i djungelstaden Iquitos i Peru! Inte konstigt att folk 
trodde vi var systrar ibland, Kate och jag kunde se väldigt lika ut ibland! =)  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0