Fredag 21 december 2012

Aand we're still here! =D ;) Det blev inget mer bloggande igår men jag var hemma hos mormor och morfar till ganska sent och när jag kom hem hade jag ett långt prat med storasyster så jag hann inte, och idag sov jag länge! Jag ville verkligen inte gå upp idag då jag hade sådana bra drömmar, när jag tänker tillbaka på den är den mest konstig men känslan av att drömma om det var fantastisk! =) Jaja, uppe nu i alla fall och ska hjälpa pappa med att skotta tänkte jag, sedan måste jag in till stan och handla de sista julklapparna och även lite kläder till mig själv! Men först av allt ska syster och jag klä granen, första gången på tre år för mig!! =) Woho! 

Syster och jag från mosters bröllop! 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0