Fredag 28 december 2012

Heej! En sån kväll det blev igår, Mikkan och hade inte träffats på 1,5 år så vi satt och pratade med en dunk vin till säkert kl 3 imorse! Det var så sjukt nice, vi pratade massa minnen och Mikkans lillasyster Lisa var med också! Dock är jag så sjuukt trött idag, vi käkade wok och såg på film men jag var tvungen att åka hem då Bonnie snart kommer hem till mig! Vi ska ut med några vänner ikväll, det blir nog inte så sent för min del! Jag jobbar imorgon också, men börjar inte förrän kl 12 så jag kan vara ute ett tag! 

  
Lisa tog massa bilder på Mikkan och mig igår med sin Iphone, jag tror vi pratade föör
mycket minnen att vi förvandlades till två 17-åringar för en kväll.. ;) 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0