Fredag 7 december 2012

Godmorgon! Dålig bloggdag igår men jag var bara hemma och fixade med nya bloggen så det var inte mycket att skriva om, eller jag var och tränade för första gången på typ 10 dagar!! Ska träna idag också och så ska kanske jag och Elvira dra och åka pulka, haha det är ju ett måste i det här grymma vädret! Ikväll får jag se vad som händer, jag känner inte för att gå ut någon av dagarna så det kanske blir bio eller något! =) 

Btw, jag kämpar galet med min reseblogg och vill försöka göra ett grymt collage som header som representerar mina resor jag gjort, men jag veet inte hur man gör! Jag har sökt på nätet, kollat hemsidor men tycker inte om någonting! Jag vill lägga ihop massa bilder med typ skuggade kanter så de smälter in i varandra och gör en stor grym bild tillsammans, någon som kan hjälpa mig med detta? 

Ett bra exempel på hur jag vill ha det är detta collage som en gammal klasskompis till mig gjorde för många år sedan! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0