Karins och Peters julbröllop!

Lite familjebilder i kyrkan innan bröllopet började! 
  

Familjen Rönn-Eriksson! 

   

Elvira sjöng och pappa spelade gitarr i kyrkan!   
 

Efter bröllopet åkte vi alla hem till Karin och Peter för trerätters och dricka! 
  

Mina underbara föräldrar ♥ 
  

Mormor och moster karin! 
   

Mina systrar! 

Jättegod mat blev serverad; skagenröratoast till förrätt och oxfilé till varmrätt! 
  

Lek i barnens rum med min gudson Gustav och lilla Emma (båda moster Karins barn) 
  
  
   
 
Alla åtta kusinerna samlade!
  
 
♥ 
  
  
  
  

Tack fina moster Karin och Peter för en fantastisk dag och kväll och jag önskar er
all lycka i framtiden! Det var så vackert att det blev ett bröllop med jultema också ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0