Knasiga jag i Indien

Går igenom mina researkiv då jag fixar med min nya reseblogg, fixar just nu med Indien och det är SÅ roligt att läsa genom allt igen! Så mycket jag har glömt, dessa två stycken fick mig att skratta rakt ut och kontakta Sandra på direkten för att påminna henne också.. Vi undrar fortfarande vafan det var för djur!! 

Idag var jag såå trött när jag vaknade då jag har svårt att somna på kvällarna, jag är för ovan att lägga mig halv tio även om jag är trött! Sen har vi något "får" här utanfor vår dörr på skolan som bä:ar konstant och så fort han/hon börjar så börjar även miljoner grodor att låta! Vi fattar inte vad det är för djur, det låter verkligen som ett får!! 


Hur som helst, efter frukosten idag gick jag in till datorn för att skriva lite och när jag ska gå ut för att hämta min ipod så glömde jag att jag inte dragit åt mina byxor så jag tappade dom ner till knäna mitt framför 2 pensionärsgubbar! Det händer nog bara mig, på riktigt!! 

   
På skolan vi volontärarbetade på första månaden i Tamil Nadu, Indien! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0