Lördag 1 december 2012

Morgon! Herregud, det är redan 1 december idag! Har inte varit hemma i december sen 
2009, ååh vad jag ska julmysa det här året!! =) Jag är inte alls avundsjuk på någon som
ska ut och resa över julafton och  tiden innan, jag vill vara hemma för alla  julmarknader
och julbord! Meen, de som  åker ut och reser över nyår och därefter kan jag känna mkt
avundsjuka mot haha, inte blir det nåt resande för mig än på ett tag.. 
 
Hur som helst, gårdagen var såå lyckad!  Vi var först hemma hos Micke och förade  där i
flera timmar innan vi drog till klubben Victoria där en vän från Konsum jobbar som DJ och
vi var kvar där typ till stängning och dansade! Det var sjukt lyckat verkligen, tack allihopa
för att ni är så bra! 
 
   
Har inga bilder än för Elvira har kameran så de kommer senare, här är en bild på mig
och Julia från igår som Erica tog med sin Iphone så länge! Hon är en sån smygfotare, 
såg den här bilden nu på morgonen som hon hade lagt ut, haha sneaky!  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0