Lördag 15 december 2012

Godmorgon! Wow, första gången på länge jag har sån HÄR träningsvärk i kroppen! Mina armar och fingrar skakar fortfarande lite och jag känner mycket i ryggen, boxning ger sig verkligen! Vi var också förvånade hur annorlunda gymmet i stan var, det var mycket yngre folk på det här gymmet! Igår var det bland annat muskulösa killar som peppar oss som fan när vi boxades, haha det hjälper! 

Något jag kanske borde testa igen.. Nåja, nu ska jag åka till affären med mamma och titta efter en sista minuten-klänning! Vi ska nämligen på mammas systers (och min mosters) Karins bröllop idag men jag äger typ bara svarta klänningar så vi får se vad jag hittar! 

Här är jag och Karins son Gustav som jag är gudmor till =) 
  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0