Måndag 10 december 2012

Godmorgon! Usch, vilken jobbigt natt jag har haft! Världens mensvärk så jag låg vaken till halv sju(!!) imorse, först skypade jag med min vän från Sydamerika till halv ett och sedan gick jag och la mig så jag låg och vred min i typ 6 timmar! Fast jag tror att jag somnade där någonstans i mitten en liten stund och sedan vaknade av smärtorna runt 4 imorse, olidligt! 

Idag ska jag hänga med Kenza iaf, vi ska först ta ut mani på en långpromenad innan vi ska luncha i stan och ikväll ska vi köra Zumba! Vi tränade igår också ett jättebra pass så nu går det bra, måste säga att det är mycket hennes förtjänst då hon en gång till och med hämtade mig vid min dörr för att tvinga mig till ett pass! Haha, den dagen var jag så omotiverad men jag kom iväg och det var så värt det, träna med en vän som är motiverad hjälper en mycket haha! 

Vi en utekväll för några veckor sen 


Nu måste jag dra, vi hörs senare i eftermiddag innan det är dags för Zuuumba! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0