Måndag 17 december 2012

Tjatja! Idag var det okej för mig att sova lite längre för jag kom inte hem förrän halv två imorse, jag lyckades köpa biobiljetter till 21.30 istället för kl 20 igår så Bonnie och jag hade 4 timmar att bränna innan bion ens började! Vi käkade middag och satte oss sedan på en pub och snackade och tiden brändes iväg fort, sedan var det ÄNTLIGEN dags för The Hobbit och Bonnie & jag satt och höll hand under första tiden av filmen! Haha, ja vi blir jättefåniga men den här världen betyder så mycket för oss och jag längtar SÅ mycket tills Nya Zealand blir mitt nästa äventyr! 

Bion var slut vid halv ett imorse och jag som är så snål med taxi tog sedan en buss till centrum och gick därifrån hem! Det var skönt dock att gå av sig godiset vi åt under bion men jag var hemma ganska sent, 

  

Ska inte säga något om filmen utan ni får se den själva, men jag tyckte om den!! =) Nu ska jag in till stan och julhandla innan träningen, KRAM ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0