Måndag 3 december 2012

Hej hej! Herregud, jag klarar inte av att gå ut att gå ut två dagar i rad längre.. Jag sov till kl 13 idag! Sedan har jag suttit i telefon med stackars Mika som är sjuk, ska åka över till henne snart och hämta min kamera och mp3 och prata lite innan jobbet! Den här helgen var jättekul men det var sista gången på länge som jag var ute känner jag, orkar inte längre alltså haha! =) 

Så idag ska jag jobba till sent ikväll så jag bloggar nog inte förrän imorgon igen, det blir ingen bra bloggdag idag men jag har i alla fall jobbat mycket på min reseblogg och försöker lära mig om pixlr, photoshop och sånt.. Kenza försökte lära mig över nätet igår men ugh jag har svårt för sånt här! 

Ett försök på en header jag gjorde igår, vill dock ha ett collage med massa
bilder istället men den här bilden representerar mig i friheten, love! 
   


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0