Söndag 16 december 2012

Godmorgon på er, tredje advent idag! =) Igår var jag på min mosters bröllop med hela familjen och det var såå fint! De hade valt att ha jultema så Karin hade en vacker röd klänning och hennes dotter Emma hade glitter i håret! Efter bröllopet åkte vi hem till Karin och Peter för trerätters middag och dricka, riktigt mysig kväll! Jag följde med mina föräldrar hem efter middagen istället för att dra ut på fest, jag jobbar ju idag så jag orkade inte vara uppe hela natten då! 

Jag jobbar ett kort pass idag dock, endast 12-17 men sedan ska jag möta upp bästis i stan för middag och bion The Hobbit!! Finally, har längtat efter att se den här filmen i år nu och Bonnie & jag är ju helt galna i Sagan om ringen så att bara få hoppa in i den världen nu fast med nya äventyr är ju fantastiskt! 

Jag och min gudson igår efter moster Karin och hennes Peters bröllop! Fler bilder
(både från själva bröllopet och från middagen efter) kommer senare idag! 
  

Har tidsinställt några inlägg idag, bland annat bilderna från igår! Ha en fin dag i alla fall,
nu måste jag börja åka till jobbet ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0