Tisdag 11 december 2012

Godmorgon! =) Satt uppe sent igår och fixade med min reseblogg som jag snart ska dra igång, jag har ju planerat att skapa en sen jag började resa för två år sedan meen bättre sent än aldrig! Jag håller dock på att bli GALEN och dra av mig håret för jag inte förstår vissa grejer, snart måste jag få hjälp för hittills har jag försökt att fixa allt själv med header och sånt där! 

Åh, får ta tag i det sen för nu kommer Kenza hit, dags för ännu en långpromenad! Vi har kommit in i ett riktigt bra mode med att vara hurtbullar, trodde jag aldrig jag skulle vara i december månad! ;) Nu får jag bara hoppas att det håller i sig, snart drar hon iväg en månad och då måste jag hålla uppe detta själv! Förut tränade jag ALLTID själv men nu är jag bortskämde med att ha nån som pucklar på mig och peppar, får se hur det går haha! 
 
På resebloggen håller jag just nu på att skriva och fixa bilder till inläggen om när jag volontärarbetade på en skola i Indien för två år sedan, åh vilka minnen det ger mig!! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0