Torsdag 20 december 2012

Hej på er! Wah, dagen innan den 21 december 2012! Den dagen har det varit prat om i år nu så det är ganska spännande men också läskigt att den snart är här! Så många jag mötte under min resa i Sydamerika som tror att något kommer att hände, inte jordens undergång men naturkatastrofer eller liknande.. =/ Jag tror i alla fall att vi kan inte pusta ut angående den dagen förrän lördag kl 6 på morgonen för Mayaindianerna levde i Sydamerika och de ligger 6 timmar bakom oss.. ;) Jag tror iofs inte att allt skulle hända imorgon men eftersom vi bokstavligt talat misshandlar jorden så kommer fler natur-
katastrofer och liknande komma snart, Dinosaurierna kunde leva i över 200 miljoner år på vår jord men vi har endast levt här i 100.000 år än så länge..! 

Hur som helst, vi får se vad som händer men jag uppmanar alla att tänka mer miljövänligt i allmänhet så vi får ha kvar vår jord så länge som möjligt! Idag ska jag åka över till mina morföräldrar och umgås, ha en fin dag! 

 
  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0