Torsdag 27 december 2012

SÅ! Nu är slappardagarna över, ÅÅH så skönt det har varit att bara ligga hemma i soffan
i tre dagar och äta massa gott framför filmer! Men det räcker verkligen, nu måste jag verkligen göra något! Jag ska in till centrum idag och byta lite kläder och handla mat, sedan ikväll ska jag träffa min härliga vän Mikkan som jag inte har träffat sen sommarn 2011!! Hon pluggar på Gotland och jag reser runt över världen så vi är inte så tajmade i våra liv, men nu är vi båda hemma för tillfället i alla fall! =) 

  
HAHA, Mikkan och jag påväg hem från Dublin sommaren 2009 när vi och Cissi missade flyget hem.. så vi fick ta ett nytt flyg till köpenhamn, sedan till Göteborg och sedan ett nattåg till Stockholm men det var så jäkla kul!! =) 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0