Torsdag 6 december 2012

Goddagens! =) Hoppas allt är bra med er, jag mår bra! Det var ju jätteroligt igår med all snö tyckte jag, jag tog mig en 6 km promenad på kvällen för att gå till centrum och handla lite! Jag mötte många arga människor som var påväg hemåt gåendes, bussarna här gick ju inte på hela kvällen igår! Själv strosade jag fram åt andra hållet som nån galning, haha men snö är ju så härligt! Visst var det lite stormigt och inte plogat överallt men hey, det är bara att trycka sig fram och som Mika sa att det blir ju som ett träningspass! ;) 

Galningen igår ;) haha 
  

Jag är så dålig på att äta på senaste tiden så jag har fortfarande inte ätit frukost,
ska göra det nu men vi hörs senare! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0