More Monti!

Det har varit de 5 basta dagarna i Montañita, utan tvekan!! Mina underbara vanner jag traffade i Cuzco kom och halsade pa oss har i Montañita, tillsammans med ett grymt gang de traffat pa vagen OCH min underbara Natti som jag reste tsm med i Chile och Argentina under nagra veckor! Vi har hangt konstant och bara njutit av strandlivet, jag har bara varit lycklig dessa dagar och det var det enda jag behovde efter allt dumt drama! Dock har de akt nu och det kanns sa himla tomt, star i ett vagskede just nu med vad som ska handa harnast..

Jello shot time!!
 

Iguanas for att forfesta med familjen!
     
   
 
    
   
 

Min Natti, vi hade inte setts sen Santiago i Chile vilket var typ 3 manader sen!
 

Coctail alley 
   
 
     
        
  

Angel and Devil party at Nativa Bambu, Kate och jag jobbade dar den kvallen!
   
         

Fran dag till kvall med alla pa stranden, helt fantastiskt!
       
 
          
 
         

Grymma fem dagar, ar sa glad att jag gjorde treket till MP sa jag kunde traffa nagra av
dessa fantastiska manniskor ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0