WE'RE BACK, MONTAÑITA ♥

Heeeey! Jattedalig uppdatering, jag vet men det har varit sa mycket att komma tillbaka till mitt hem i Sydamerika, vaad jag har langtat efter detta! Jag kanner mig sa lycklig och trygg att det ar helt sjukt! Forst nar vi kom hit (mitt i natten forra torsdagen) sa sprang vi direkt till vart favorithostel Iguana och halsade pa alla softa manniskor som bodde dar, tog en snabb dusch och slangde oss sen ut direkt till coctail alley, vi hinner inte ga mer an 1 minut innan jag ser Carlos! Han var i chock av att se oss haha da han inte visste alls nar vi skulle anlanda! 

Hur som helst, vi hangde resten av kvallen och natten och hade sjukt roligt, vad jag saknar Holahola och Caña grill (de tva stora klubbarna i den har lilla lilla staden)! Efter 4-5 dagar flyttade vi aven fran Iguana hostel till min van Franklins hostel, han ar en kille fran Amerika men halvt fran Ecuador och bor nu har och har ett hostel! Vi far en billig hyra dar i utbyte mot att gora reklam for hans hostel och sa! Vi kommer bo har i Montañita i nagra manader nu och ar fett panka sa vi behover billiga deals! ;) Ikvall ar det en stor kvall pa Caña grill, Franklin spelar och Kate & jag har gjort reklam for Caña grill hela eftermiddagen med flyers sa vi maste vara dar ocksa for att visa folk vart de ska ga, och saklart heja pa Franklin som vanligt!  

Iguana hostel! Har kommer massa partybilder fran vara forsta dagar har!
  
 
 
 
   

Umpaluuumpa!
 

Caña grill, var kara van Franklin sjunger har varje partydag!
 
    

Galna iguanafamiljen!
 
 
Varldens sotaste Joanna, nar jag holl pa att packa for att flytta fran Iguana till Franklins
stalle sa sprang hon omkring och holl mig sallskap och snodde saker fran mig! Amiiiga!
  

Jag hade pa mig min nya klanning fran Peru, den var verkligen inte vit i slutet av kvallen dock..
 

Vi forade tsm med de andra i Franklins hostel, firade att vi flyttar in! Det var jag, Kate,
Johnny, Chelsea och Franklin!


Familjen vid Pedritos coctail stand!
  

Vi gick sedan ner till stranden och skapade vart eget party!
  

Det var en riktigt kul kvall, vi firade att vi flyttat in med Franklin! Har ar vart rum btw!
  
 

Montañita ♥
   

Saknas Abu, Nataly, Grant osvosv.. But we still love it! :)
 
Nu maste jag springa, ta haand om er alla! Jag ar sa lycklig att jag kan spricka, amor ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0