THOUGHTS

Det var lange sedan jag bloggade bara for jag har lust, under hela min resa har jag bloggat om varenda plats jag besokt och berattat om mina upplevelser! Nu tankte jag bara rensa huvudet lite och dela med mig av mina tankar och kanslor! Som ni vet bor jag nu i Montañita, Ecuador vilket ar en enorm utmaning! Att resa genom hela Sydamerika var helt fantastiskt men att bo nagonstans med mer eller mindre 0 kronor ar en helt annan sak!

Jag och min van Kate saljer Jelloshots pa gatan och jobbar extra pa en klubb men pengarna vi tjanar racker precis for dagen, dar vi bor nu ar aven for dyrt sa inom en manad maste vi hitta ett hus och fler manniskor att dela det med! Vi har traffat en tjej fran USA som heter Chelsea som vi umgas med varje dag, hon kommer flytta med oss ocksa. Jag alskar dock den har utmaningen, det ar nagot nytt och jag maste tanka pa varenda sak jag koper och det jag gor.. Det ar nagot med den har staden som jag fastnade for nar jag kom hit forsta gangen for 8 manader sedan, jag ar fortfarande lika fast!

Genom Montañita har jag mott helt fantastiska manniskor, sa manga som jag kommer minnas for alltid! Jag har aven min karlek har som jag traffade for 8 manader sedan, nar jag kom tillbaka hit och sag honom sa visste jag direkt att ingenting hade forandrats. Det ar dock for tidigt for ett forhallande och han har sa mycket annat att ta itu med inom familj och annat, sa nu forsoker vi bada ignorera att vi kanner nagot for den andre for att gora det lattare! Kate blir galen dock, energierna mellan mig och honom ar sa starka att man kunde klippa genom dem!

Sa, ikvall ar det dags for att salja Jello shots igen och sedan ska vi alla ut! Franklyn (var "bro" som bor pa vart hostel ocksa) ar i Guayaquil och kmr inte tillbaka forran tisdag och pa mandag aker Chelsea till Cuenca for 5 dagar, det kommer bli sa toomt! Sa lange jag har Kate ar jag okej iaf, det ar lojligt hur nara hon och jag har blivit! Sa fort vi gar runt ensamma pa gatan fragar manniskor "var ar din kompis??" Vi far forfragningar varje dag om vi ar tvillingar eller systrar, de tror oss inte nar vi sager att vi till och med kmr fran olika lander! Efter 7 manader tillsammans ser vi inte bara lika ut utan pratar och ror oss pa samma satt, hehe!

En vanlig dag i Montañita, alltid molnigt!! Jag och Chelsea tog en lang strandpromenad.
 
 
Nu har jag skrivit av mig lite, skriv garna ni har hur ni mar sa jag far hora ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0