IGUAZÙ FALLS

Fantastiskt! 277 vattenfall som faller i den har enorma dalen full av gronska och alla mojliga sorters djur! Jag forvantade mig inte sa mycket av Iguazù falls da vi sett sa mycket pa den har resan (och pa mina tidigare resor) men jag blev helt tagen, tank er att vandra in i en enorm varld av NATUR! Det ar sa stort dar inne att jag till och med gick runt helt ensam ibland, jag och Kate brukar prata om att den enorma turismen kring dessa varldsskadningar forstor charmen och "storheten" bakom dem sa nar man antligen far chansen att vara sjalv pa en plats som denna ar det nagot man ska ta vara pa.

Jag later bilderna tala for sig sjalva nu!

OBS! Detta ar bilder med Kates Ipod da bada vara kameror inte riktigt fungerar.. Vara vanner fran Florianòpolis var dock med oss pa den brasilianska sidan av Iguazù falls och ska skicka mig bilder som jag kommer fylla pa har senare for dessa bilder gor inte den har fantastiska (och enorma) platsen rattvisa, det var bland det vackraste jag har sett!













Det finns sa manga vilda djur i den har enorma nationalparken som springer runt overallt,
allt fran ekorrar till apor och aven krokodiler i vattnet! I luften flyger det runt exotiska faglar
i alla mojliga farger och med enorma nabbar! Dessa sma krabater ar sa bedarande =)








Fantastiska varld vi lever i, vi maste ta battre vara pa den! Imorgon aker vi vidare till Buenas Aires, hors dar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0