Äntligen hemma!

Tusan vad jag har flängt runt idag! Jag åkte hemifrån redan kvart över tre för pappa och jag behövde lämna tillbaka grejer vi lånat av Vishii och hennes familj när de lagade en indisk buffé för mammas 50årsfest, bättre sent än aldrig! Efter det hann jag inte åka hem emellan när jag skulle hem till Anette, så då droppade pappa mig i stan men då ringer MIka och vill ta en fika så jag tryckte in det och glömde bort tiden så jag blev lite sen till Anette! På vägen dit är jag inte tillräckligt vaken för att se att jag gick på fel pendeltåg och åkte då mot Nynänshamn! Jag fick gå av och åka tillbaka en station för att sedan sätta mig på rätt tåg, men såklart tajmade inte tågen så bara den vevan tog mig 40 minuter! 

Väl framme på rätt station gick jag HELT fel och istället för 15 minuter tog det mig 30 minuter att ta mig hem till henne.. Kort sagt, jag kom hem till henne halv åtta istället för kl sex! Jag har inte varit såhär snurrig på ett väldigt bra tag, suck! Jag har precis druckit en kopp te och ätit 2 kvällsmackor i alla fall och ska nu lägga mig i sängen och läsa MASSOR innan jag somnar, ska ställa klockan tidigt imorgon för idag sov jag till halv ett(?!), vad hände där.. 

Trött och irriterad, japp! 
   

Nighty! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0