Fredag 23 november 2012

Godmorgon på er alla! Jag sitter här glatt och äter mina ägg, ska snart åka till jobbet! Jag ska jobba från 9 till kl 15 idag och sen kommer jag nog hänga på stan, jag och Kenza skulle tränat idag på förmiddagen men jobb går först! Sen har vi faktiskt varit dukiga och tränat hela veckan, jag hade tänkt ha en paus i alla fall och gå ut en sväng med vännerna ikväll men jag fick ännu en jobbtid 8-17 imorgon såå det blir lugnt ikväll för mig i alla fall! Skulle vara kul att svänga ut en snabbis ikväll i alla fall för min vän Kent som jag träffade på en båt i Amazonas i Brasilien är i Stockholm för tillfället! 

Kent & jag i Brasilien förra julen! Ahw minns att vi båda var såå magsjuka här haha! 
  

Hörs senare idag, ha det fint! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0