Fredag 30 november 2012

Goddagen!  Herre vad det snöar  ute, mysigt!!  Jag borde verkligen träna idag men  jag
tror jag bara ska vara lat hela dagen, jag måste börja sörja redan nu att Coop konsum
Slussen stänger  ikväll för alltid..  Så  många minnen jag har till den butiken!  Vi  ska ut
och fira av den ikväll, galet! 

Nu sitter jag här  och lyssnar på min bror Eriks  nya skiva som han precis har blivit  klar! 
Han skriver dom, sjunger och spelar gitarr,  riktigt bra låtar faktiskt så jag sitter här  och
rådiggar till alla låtar! =) När han börjat försöka sälja dom ska jag lägga upp dom här så
ni  alla  får  höra, för er  som gillar  rocken från 90-talet kommer  tycka  om hans  musik!
 
Igår på spelningen hade jag på mig min spetströja med "vingar" som jag bara ÄLSKAR,
bilderna tog jag lite slarvigt dagen efter innan jag började jobba.. därav väldigt risig haha! 
  
   
  

Borde hjälpa pappa att skotta snö idag, se hur det ser ut utanför fönstret idag! 
   

Hörs senare! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0