Goodbye Coop konsum slussen

Helt galet, jag kan inte förstå att konsum slussen faktiskt ska stänga... Så sjukt många
minnen jag har från de år som jag jobbade där,  har träffat några  av mina bästa vänner
därifrån och har den bästa sommaren någonsin med många av dem! Vi ska ut ikväll och
fira av  butiken  tillsammans,  dock har jag ju inte jobbat på  butiken på två år så det är
massa nya som börjat sen jag slutade, men alla favoriterna ska med (förutom Niklas O
och Sandra, fucking miss you both!) 

En liten bildbomb från åren jag jobbade där, år 2007-2010! 
  
  
   
  
  
  
  
    
   
  
     
   
  
  
 
Ah, så mycket spårat, fyllor och kärlek haha! ♥ =) Jag sitter bara och ler här åt alla feta
minnen, fan vad kul vi har haft det och fan vad det ska bli kul ikväll!! Även om vi hänger
ofta fortfarande så händer det typ aldrig att vi får ihop alla såhär en kväll! Okej, nu måste
jag åka hem till Micke för förfest,han bor vid Medborgarplatsen den jäkla lyxosten!! Ha en
grym fredag, allihopa! =) 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0