Grymma biotips!

Jag blev helt paff igår på bion när jag såg vilka grymma filmer som snart ska komma på bio, jag brukar inte ha någon speciell jag vill se när jag går på bio men nu har jag TRE! 
 

 
*    Breaking Dawn 2 Premiär 14 november 
 
Jag har inte varit inte jätteimponerad av någon av filmerna i jämförelse till böckerna men jag tror att denna kommer vara riktigt bra i alla fall! 
 
 
*     Berättelsen om Pi Premiär 21 december 

Den här boken läste jag när jag var i Indien, jag fick den av min systers pojkvän och började läsa den precis när jag landat i Chennai! Det var en bok som jag helst bara ville läsa klart, den gav mig en dålig magkänsla (ni kommer förstå varför när ni ser filmen om ni inte har läst boken själva) men det var fortfarande en bra och smart bok kan man säga! Jag ser verkligen fram emot att se filmversionen av denna bok! 

  

*    Hobbits Premiär 12 december 

Aaaaaahh, The hobbits!! Jag har längtat efter den här filmen i år nu, tänk att få hoppa tillbaka in i Sagan om ringen-världen igen! Är det någon film som jag bara ÄLSKAR även fast jag sett den/dem 100 gånger så är det Sagan om ringen-filmerna! Det bästa med den här filmen är att så många skådespelare från förra filmerna är med i denna också, bland annat Gandalf och Bilbo! Denna film ser jag fram emot MEST! =) 

  

Massa biomys i vinter =) ♥ 

Postat av: Alexics

Åh jag vill så gärna se twilight!

2012-11-14 @ 12:23:40
URL: http://alexics.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0