Hemmadag med mina indiska oljor ♥

Hej på er! Ingen uppdatering idag men jag har inte haft något att skriva om, idag  har
jag bara varit hemma och  tvättat! Jag  var ute och tog en springtur imorse i solen så
jag fick lite solsken i alla fall, resten av dagen har jag gjort pedikyr på mig själv och
smörjt in mig med  mina  indiska oljor som jag  älskar över allt  annat! Jag hittade
dom i ett  litet shop i Indien en dag  i Chennai och sedan dess har jag  varit kär! 

Jag köpte med mig LAGER av dom hem  och det har t o m kommit fram människor på
cafén och frågat mig vad som gör att jag doftar SÅ gott, de är magiska haha! Mamma
blev störd på sitt jobb ett antal ggr när folk kom in och frågade hela tiden vad det var
som doftade så gott! Så nu vill alla hennes arbetskamrater också ha oljorna, jag
skulle kunna bli rik påatt köpa över oljorna hit  men jag vill inte  att dom  ska spridas
så pass mycket..  Det gör dom ju speciella att de bara finns och även är från INDIEN! :) 
 
 
På tal om Indien.. Denna fantastiska dag/kväll på en helt tom enorm strand i Kerala i
södra Indien, vilda delfiner hoppade i vattnet och vi åt kokosnötter som min franske 
vän fann under 
palmerna! Jag kommer aldrig glömma den här dagen!
  
  
    
     
   
  
    
     


Imorgon har jag och Mika bestämt oss för att gå ut en HELkväll och göra middag innan, så jag tar det nog lugnt ikväll! Tänkte se på nån film med mamma och pappa kanske, ta hand om er! =) 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0