HOME FROM WORK

Hej på er! Tänkte uppdatera nu då jag inte skrivit på hela dagen då jag jobbade till
kl 22 ikväll, jag skulle egentligen spelat biljard ikväll i stan med Bonnie och Kristoffer
efter jobbet men då dricker jag vin och jag vill träna imorgon så jag åkte direkt hem
istället när jag slutade jobbet! Jag kommer nog dra ut både imorgon och på onsdag
också, såå sparar mig tills dess! Hade detta varit sommaren 2010 hade jag varit ute
alla dagar den här veckan haha, inte orkar jag det längre! 

Så typiskt mamma, när juletid närmar sig så fyller hon hela huset med ljusstakar och
annat mysigt och eftersom hon åker till London över första advent så fixar hon redan
nu! Idag hade hon köpt mig en ljusstake coh ställt i mitt rum haha, såå mysigt med
julkänsla!! 

  

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon för att hinna springa innan jag ska på en arbetsintervju på ännu en butik innan jag börjar jobba kl 16! Så grymt att jag har
mycket jobb nu, precis så jag vill ha det! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0