Juste, glömde nämna en liten nyhet..

Mina grymma kungar från 80.talet Bon Jovi har bestämt sig för att komma till Sverige för första gången på 12 år!!!!! De ska uppträda på Stadion den 24 maj 2013 och jag ska SÅKLART dit, med min vän Anna på Golden Circle-platser, wohoooop! Jag hoppas på massa gamla godingar från de bra tiderna som vanligt och en grym sommarkväll med en stjärnklar himmel över stadion, aah! 
 
Fick ett mms av Anna 45 minuter efter biljetterna släppts, hon är allt snabb!   
 
Senaste gången jag såg dom var med Ruth & Anna i Lissabon sommaren 2011  
  

Min gamla högstadievän Erika ska också på konserten och köpte också golden circle!
Här är vi 16 år och taggade över att 
Bon Jovi hade släppt en ny skiva som då var Have
A Nice Day! Jag var kär i rock 
ända sedan jag var liten =) Eller snarare kär i 60-70 &
80-talets underbara musik! Förutom min svacka när jag blev besatt av Westlife HAHA! 
  

Bara ett halvår kvar nu då, hehe! Tur att jag ekonomiskt sett (och ifall jag kommer in
på turismvetenskapskursen jag då kommer plugga över våren) inte kan lämna Sverige
innan detta datum! ;) 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0