Lördag 10 november 2012

Godmorgon! =) Hoppas allt är bra med er, jag mår jättebra! Igår var jag bara hemma och såg på film då jag varken har råd eller hade lust att gå ut, efter jag varit ute och rest länge och sedan kommer hem så behöver jag mycket mer tid för mig själv än innan! Det är så mycket som händer när man reser och man kan inte förvänta sig att någon annan ska kunna sätta sig in i sin situation, så då är det lättare att ta itu med det själv! Mycket känslor och minnen som jag inte går genom på samma sätt på plats som när jag är hemma..! 

Aja, nog med att vara djup, nu sitter jag med fötterna i en balja och kör mitt dagliga fotbad! Inte många människors fötter kan ha sett värre ut än mina när jag kom hem från Sydamerika haha, jag hade gått barfota på asfalt i typ 3 månader ^^, Så kan det gå när man bor i en strandstad! Jag ska snart ut på en springtur också, mår så mycket bättre efter jag har varit ute och rört på mig! 

Väldigt bra behandling för fötterna; 5 liter vatten och en matsked bikarbonat! 
  

Hörs om en stund, då kommer ett härligt resetips för er som vill åka iväg till en underbar
europeisk storstad i gråa november? Kika in här om 2-3 timmar igen ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0