Lördag 17 november 2012

Hej hej! =) Jag har varit uppe sen 6.30 imorse då jag jobbat från 8.30-12.30, ett kort pass men det behövs också! Det är (som ni kan tänka er) inte ett så populärt pass på en helg men jag tycker att det är ganska nice att komma upp tidigt och jobba men sedan även ha kvar nästan hela dagen! =) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, funderar på att dra med pappa till cosmonova.. Vi har inte gjort nånting tillsammans sen jag kom hem från Sydamerika så det skulle vara kul att göra det! 

  
Speaking of nothing, I found this video yesterday and hahahaha, this makes me think of 
my traveling buddies all over the world.. It would actually be great if you guys could learn
these words haha, because it is extremely frustrating for us to not be able to use them 
while we're speaking english!! 
  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0