Lördag 24 november 2012

Godmorgon! =) Jag hade en sån himla konstig dröm inatt att båda mina alarm som ringde blev involverade i drömmen, i stunden känns det så himla logiskt men så fort man faktiskt vaknat så kommer man på sig själv.. Det är en speciell känsla haha! Igår hade jag vinkväll med min Sandra och min mamma stod och vek sig av skratt när jag satt utanför dörren med datorn och drack vin och pratade med henne! =P 

Hon  tyckte  det  var så himla  roligt att vi  hade vinkväll med  varandra  genom  datorn 
hahaha! Hon sprang till och med in för att hämta kameran så hon kunde få bild på det!
Sedan när jag skulle gå in för att hämta lite mer vin så tog mamma min plats och pratade
med Sandra en stund, då passade jag på att fota henne också haha! 

Mamma och Sandra hehehe
   

Haha, well... Hur som helst, idag ska jag jobba 8-17 så vi hörs inte förrän ikväll igen!
Ha en härlig lördag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0