Lördag 3 november 2012

Godmorgon! =) Herregud hörni, idag är det ETT ÅR sedan jag åkte till Sydamerika, ETT ÅR!! Helt galet, hur kan tiden ha gått så fort? Iofs var jag i Sydamerika 11 månader av detta år så det känns nog som det går fort när jag precis kommit hem igen och då är årsdagen för när jag åkte.. Det var så mycket jag var med om under det året, och ÅH vad jag har växt men nu är jag här och ska idag till gravarna med familjen. Det har jag missat 2 år i rad då jag var i Indien året innan Sydamerika! 

Så detta år ska jag med, och sedan på kvällen är det dags för konsert med Annika som jag inte träffat på så himla länge! Mer om det sedan, nu ska jag åka till gravarna! ♥ 

Denna bild bloggade jag för ett år sedan idag: "I think I'm quite ready for another adventure" 
MOT SYDAMERIKA!! Herre, jag hade verkligen ingen aning om vad jag hade framför mig! 
   
 
♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0