Måndag 12 november 2012

Godmorgon pps! =) Jag har precis vaknat upp efter 10 timmars sömn! Jag höll på att somna på bion igår, både jag och Mika var så sjukt trötta även fast vi gick på en bio som börjar kl 18.00 haha.. Idag ska jag ut på min springrunda snart sedan vet jag inte, antingen jobbar jag varjevarje dag eller så blir jag ledig såhär 7 dagar, längtar tills jag får ett schema igen! 

På tal om bion, Mika och jag var på skyfall och jag hade ganska höga förväntningar då så många människor har sagt att filmen ska vara såå hiiiimla bra! Jag var inte så imponerad alls, visst var det en bra film men inte så att jag satt fokuserad och tittade på skärmen i 2,5 timme! Jag är iofs inte en action-person heller så jag är nog inte den bästa att döma filmer som dom! 

  
Har inte mycket att säga emot den här mannen i alla fall, sån kropp! 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0