Måndag 19 november 2012

Godmorgon! =) Åh, vad härligt med sol! Det har varit så tråkigt och grått hela helgen, det drar verkligen ner ens humör! Antingen ska jag ut och springa snart eller så drar jag in till stan, igår körde jag ändå 2 timmar på gymmet! På tal om ingenting, jag pratade med min vän Filip precis och han nämnde att han kanske ska åka till Indien i februari då det finns ett solidaritetsnätverk där. Indien, åh så fort jag hör att någon ska åka dit blir jag så avundsjuk. Hur mycket jag älskar Sydamerika och de andra länder jag har besökt men inga av dom lever upp till Indien, det är något speciellt med det landet och människorna som är så rent, kärleksfullt, fredsligt! Allihopa, åk till Indien och ta in ALLT! =) 

Nä nu ska jag hitta på nånting, kanske kan åka och våldgästa Filip på universitet, haha! ALLA jobbar i veckorna medan jag jobbade helgen istället, när alla andra är lediga! -.- 

  
Filip och jag precis när jag kommit hem från ett halvår i Indien! Hade såklart en prick i 
pannan, det gick jag runt med i månader efter jag kom hem och försökte även trycka 
på en på alla mina vänner.. Inte många som ville ha haha, suck! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0